آموزش سئو در مشهد

ساخت وبلاگ

نسخه برداری رایتینگ، روند تایپ کردن آموزش سئو در مشهد مطالب تبلیغاتی یا این که به عبارتی تبلیغ‌نویسی میباشد. نسخه برداری رایترها مسئولیت متن بروشور، بیلبورد، اینترنت‌وب سایت، نشانی اینترنتی، تبلیغات، کاتالوگ و موردها دیگر را بر عهده دارا‌هستند. این متن به نسخه برداری دارای اسم و رسم میباشد. اسکن درین مضمون‌ در تمامی مکان جهان وجود داراست و بخشی از یک صنعت 2.3 تریلیون دلاری در سراسر عالم میباشد. غرض مهم اسکن رایتینگ ترغیب خواننده برای مبادرت میباشد. این مبادرت ممکن میباشد خرید، لحاظ یا این که رأی دادن، تماس با کمپانی یا این که هر چیز شبیه این‌ها باشد. به همین استدلال میباشد که به نسخه برداری رایتر "فروشنده چاپی" گفته میگردد.
<نسخه برداری رایتینگ نباید با حق نسخه برداری رایت غلط گرفته گردد.>

نسخه برداری رایتینگ چه میباشد

نسخه برداری رایتر که می باشد؟
نسخه برداری رایتر مطالب بازاریابی مانند اینترنت‌وب سایت، پست الکترونیک، بروشور، کاتالوگ و موردها دیگر را می‌نویسد. در واقع اکثر چیزهایی که به نشانی اینترنتی ما نبی می گردد به وسیله نسخه برداری رایترها نوشته میگردد که به آن ها تبلیغ‌نویس نیز گفته می‌گردد. اسکن رایترها میتوانند در منزل درآمد داشته باشند، با سرمایه اول نادر می توانند فعالیت خویش را آغاز نمایند و به تحصیلات قانونی یا این که دانشگاهی نیاز ندارند. شاید به همین ادله میباشد که هر روز بر تعداد درخواست کنندگان یادگیری مهارت‌های اسکن رایتینگ افزوده می‌گردد. دنیای مجازی نیز وضعیت‌های شغلی متعددی برای نسخه برداری رایترها دارااست که حتی بعضا از پروژه‌های آن می تواند درآمدهای نیکی برایشان به یاور داشته باشد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 136 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:39

موتور جستجوی گوگل برای رعایت اصول بهینه سازی آموزش سئو در مشهد و باصرفه‌ سازی تارنما از تجهیزات بخش اعظمی منفعت می‌گیرد. هریک از الگوریتم‌ های گوگل که به تیم حیوان‌ها تبدیل گردیده‌اند به مراد‌های گوناگون به وجود آمده‌اند. الگوریتم پاندا گوگل در سال 2011 با این اسم در گوگل شناخته شد و بر محتوای اینترنت‌تارنما‌ ها از دید کیفیت و تکراری نبودن آنالیز می‌نماید. موتور جستجوی گوگل برای اعتقادوباور از اعتبار نتیجه ها جستجوی خویش، از الگوریتم‌های مختلفی برای آنالیز و امتیازدهی به وبسایت‌ها به کارگیری می‌نماید. پاندا، پنگوئن، مرغ مگس‌خوار، کبوتر و... از مهمترین الگوریتم‌های گوگل‌ اند که در سال‌های اخیر تغییرات چشمگیری را در حاصل جستجوی گوگل پدید آورده‌اند. گوگل پاندا که از سال ۲۰۱۱ در حاصل جستجوی گوگل نقش پررنگی اعمال می‌نماید، با غرض تحت‌آوردن سکو وب سایت‌های کیفیت بالا زیر (Low quality sites) یا این که وبسایت‌های thin در مسئله مزرعه محتوایی فعالیت خویش را شروع کرد. در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا شما‌را با طرز فعالیت الگوریتم پاندا، فاکتورهای تاثیرگذار و رفع پنالتی گوگل پاندا بیشتر آشنا کنیم به این ترتیب تا انتهای این نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی الگوریتم های گوگل | جدیدترین الگوریتم های گوگل را بشناسید

الگوریتم پاندا

به دنیاآمدن گوگل پاندا
آنچه سبب ساز ولادت الگوریتم پاندا شد، گلایه یوزرها از مزارع محتوا «content farms» بود که تخت گاز در هم اکنون توسعه بودند. مزرعه محتوا مانند مزرعه لینک و پیوند از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه (black hat) بود که موجب سردرگمی بیشتر یوزرها میشد و با ضوابط گوگل، تضادومغایرت داشت. گوگل پاندا صفحه های را بر طبق یک نوع سیستم کیفی طبقه‌بندی می‌نماید. تا قبل از راه اندازی این الگوریتم، گوگل وبسایت‌ها را از نگاه تعداد لغت ها نظارت میکرد و صفحاتی را که بیشترین تعداد واژه و کلمه را داشتند، دارنده محتوای بهتری تلقی می کرد و در کاغذ نخستین نتیجه ها کاوش قرار می‌بخشید؛ البته الگوریتم پاندا، گوگل را به یک جستجو گر ماهر تبدیل کرد. بدین ترتیب تارنما‌های بی‌ کیفیت و بی‌ محتوا از کاغذ اولیه نتیجه ها کاوش به صفحه ها عقب‌خیس ترد شده یا این که کلاً حذف و اسپم شدند.

تاریخچه گوگل پاندا
گوگل پاندا تغییری مهم در الگوریتم درجه‌ بندی میباشد که برای او‌لین توشه در فوریه سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ناونیت پاندا (Navneet Panda) از مهندسان گوگل بود که حالت را برای گسترش و راه اندازی الگوریتم پاندا مهیا کرد.
در سال ۲۰۱۰، کم شدن کیفیت حاصل کاوش گوگل و ارتقا مداوم مزرعه‌های محتوا، گلایه‌های متعددی را برای وب سایت گوگل ساخت. آمیت سینگال (Amit Singhal) چندی بعد از آن در سخنرانی‌ اش در اتفاق افتاد TEDاعلام کرد که به‌روزرسانی الگوریتم کافئین (Caffeine) در آخرها سال ۲۰۰۹ که موجب ارتقا سرعت گوگل و توان آن در تسریع ایندکس مطالب گردیده بود، بعضا محتواهای بی‌کیفیت را هم با برچسب ناخوشایند ایندکس کرده بود. مت کاتس (Matt Cutts) خاطرنشان کرد که محتوا، مسئله جدیدی بود که درین فرصت مطرح شد. وب سایت ReadWriteWeb در این مورد می‌نویسد: تا نقطه پايان سال ۲۰۰۹، دو نوع مزرعه محتوا وجود داشت: Demand Media (eHow infamy) و Answers.com. این تارنما‌ها بر پایه ی یک فرمول بی آلایش عمل می‌کردند، ایجاد محتوای هدفمند برای موتورهای کاوش، بعد وایرال کردن آن بوسیله کانال‌های اجتماعی و درآمدزایی زیاد از روش استعمال تبلیغاتی از آن! مزرعه‌ محتوا مانند Demand Media با هزاران فریلنسر تفاهم نامه همیاری منعقد کرده بودند تا در رابطه موضوعات مالامال سرچ، محتواهای مختلفی ایجاد نمایند. براین اساس، گوگل موضوعاتی را که در‌این نوع وبسایت‌ ها منتشر میشد، در بالا حاصل جستجوی گوگل قرار می‌ بخشید. او‌لین تاثیر گوگل پاندا، افت جايگاه تارنما‌هایی بود که وسعت متعددی تبلیغات داشتند. گوگل پاندا، کیفیت تارنما‌ ها را بر طبق نوع اخلاق یوزرها چک می‌نماید. از جمله، هنگامی که یک وبسایت مقاله مفیدی را عرضه می‌نماید، درجه‌ی بالای بازدید وبسایت نماد می‌ دهد که کیفیت محتوا مناسب میباشد، بدین ترتیب گوگل رویت کرد بهتری به مطالب تارنما شما پیدا می‌نماید و سکو تارنما را ارتقاء می دهد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 14:28

طرز نخستین: زمانی که محتوای صفحه های وبسایت شبیه و در حدود آموزش سئو در مشهد یکدیگر میباشد، از ریدایرکت 301 به کارگیری می کنیم، در اولی مرحله شایسته ترین برگه در خصوص آن مورد را تعیین میکنیم، آن‌گاه محتوای تمامی صفحه های دیگر را با ورقه گزینش گردیده مخلوط کرده و بهبود میدهیم، در غایت بقیه صفحه های شبیه را به کاغذ اساسی گزینش گردیده ریدایرکت 301 میکنیم.

شیوه دوم: وقتی که وبسایت دارنده صفحه ها ضعیف و نادر کیفیت ولی مربوط به مورد تارنما میباشد، از نوایندکس کردن استعمال می کنیم. این صفحه ها را نمی قدرت حذف کرد زیرا بودن آن ها موردنیاز میباشد ولی از طرفی این صفحه ها، چندان با کیفیت و توانمند نیستند.

شیوه سوم: زمانی که شیت‌ای از وبسایت برای یوزرها وبسایت اثرگذار و کاربردی نباشد یا این که با مسئله عمل تارنما دارای ربط نباشد یا این که از طرف یوزرها اینترنتی سرچ نشود، آن URL حذف می‌شود. حذف کردن URL از باطن وبسایت به‌این معناست که روبات گوگل و کاربرانی که به نشانی قبل مراجعه می‌نمایند کد خطای 404 اخذ نمایند. این زمینه منجر میشود که گوگل به گذر زمان برگه متبوع را از ایندکس خویش بیرون نماید.

چطور صفحه ها تارنما را برای بهبود بهینه سازی حذف کنیم؟

چه طور حذف صفحه های مازاد و ضعیف وب سایت به بهبود بهینه سازی یاری می نماید؟ – از گویش گوگل بشنویم
جان مولر در یکی دورهمی‌های گوگل در باب یک نادرست رایج بین مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها توضیحاتی ارائه میدهد. درین دورهمی از گویش جان مولر می‌شنویم که چطور می‌اقتدار صفحه های وبسایت را برای بهبود ترافیک یا این که seo وب سایت حذف کرد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 15:15

گهگاه روی محتوا و مقاله‌ها تارنما خویش به نیکی عمل میکنید آموزش سئو در مشهد و به نظرتان در شرایطی که در لغات کلیدی شبیه و در حدود هم بتوانید درجه‌های متفاوت را در موتورهای کاوش تصاحب فرمائید خیلی بهتر میباشد. غافل از اینکه بعداز چک متوجه میشوید اتفاقا درجه‌های شما افت داشته میباشد و اسیر کنیبالیزیشن یا این که همنوع‌خواری گردیده‌اید. ولی کنیبالیزیشن (Cannibalization) چه میباشد و چطور آن را برطرف کنیم؟

کنیبالیزیشن (Cannibalization) یا این که همنوع‌خواری به چه معناست؟
وقتی که تارنما شما در هم اکنون پرورش و محتواهای آن در اکنون سکو‌به چنگ آوردن می‌باشند، این قابلیت و امکان وجود دارااست که مطالب آن سرگرم رقابت با همدیگر شوند. کنیبالیزیش (Cannibalization) یا این که همنو‌ع‌خواری که در واقع صحیح آن Keyword Cannibalization میباشد، به‌این مضمون‌ میباشد که تنی چند از پست‌های وب لاگ و مقاله ها وبسایت شما برای یک ورودی یکسان در گوگل جايگاه گرفته باشند و در واقع ناخواسته وارد رقابت با یکدیگر گردیده باشند. به جهت این از کلمه و واژه همنوع‌خواری به کار گیری می شود که‌این مطالب مرتبه همدیگر را میخورند و در واقع هر دو مشتمل بر افت جايگاه می شوند. از آنجایی که‌این دو محتوا شباهت بسیار متعددی به هم دارا‌هستند و برای یک واژه کلیدی شبیه با صرفه گردیده‌اند، این واقعه چهره می دهد و زمانی پست‌ها و مقاله‌ها خویش را برای کوئری‌های شبیه در موتورهای کاوش با صرفه می کنید، این محتوا نادر‌نادر مرتبه همدیگر را میخورند تا خودشان حالت بهتری پیدا نمایند. معمولا برای یک ورودی مشخص و معلوم، گوگل تنها یک تا دو فیض را از یک تارنما علامت میدهد. در صورتی‌که اعتبار دامنه شما خیلی بالا باشد نهایتا 3 سود اکران داده گردد. اما بایستی به‌این نکته توجه داشته باشید که کنیبالیزیشن با محتوای تکراری یا این که Duplicate Content متعدد میباشد و در محتوای تکراری به طور تقریب آحاد مقاله با هم یکسان میباشد.

 

چه وقتی خلل کنیبالیزیشن روی عبارات کلیدی صورت میدهد؟
فکر کنید تعدادی نوشته‌علمی پیرامون یک کلمه و واژه کلیدی نوشته‌اید و جنبه‌های مختلفی را چک کرده‌اید، یااینکه با به عبارتی شیت کلیدی محصولاتی را با ویژگی ها متفاوت روی وب سایت خویش دارید و هرمورد را برای موتورهای کاوش با صرفه کرده‌اید، در‌این‌صورت روی لغات کلیدی موردنظر کنیبالیزیشن چهره می دهد. به این ترتیب عملکرد فرمائید به مکان تایپ کردن مطالب کوتاه، در شکل قابلیت و امکان محتوای جامع و بدون نقص بنویسید و منتشر نمائید.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:48

مطلقا یکی سوالاتی که مدام به آن فکر میکنید آموزش سئو در مشهد احتمالا این میباشد که الگوریتم‌های گوگل چه طور تارنما‌ها و صفحه ها گوناگون را در ورقه جستجوی نتیجه ها (SERP) جايگاه‌بندی می‌نمایند. اکنون نکته مهمتر این میباشد که در اکثری از مواقع وب سایت‌ها دارنده موضوعات و عبارات کلیدی شبیه و یکسان می‌باشند و همت می‌نمایند درین عبارات ورودی بیشتری اخذ نمایند. پرسش مهمی که‌این جا بایستی به آن جواب دهیم این میباشد که طریق مرتبه‌بندی حاصل در‌این مفاد چه‌گونه میباشد؟ سال 2003 گوگل دنس یا این که رقص گوگل معرفی شد که در واقع به معنای درجه‌دهی دوباره و جابه‌جایی جايگاه‌ها در یک زمان 3 تا 5 روزه میباشد. ولی این گزینه جزو نادر پتنت‌های تصویب گردیده گوگل میباشد که‌این موتور کاوش در سال 2015 امتیاز انحصاری آن را به اسم خودش زده میباشد. در بنا شده در گوگل دنس یا این که رقص گوگل، کاغذ نتیجه ها و سکو‌بندی‌ها، براساس تعدادی معیارهای مشخص و معلوم همیشه بوسیله این موتور کاوش دستخوش تغییرات میشود و به همین ادله ممکن میباشد امروز در ورقه دوم باشید و یک سری روز دیگر مرتبه‌ای در کاغذ نخستین برای شما باشد. البته اصولا این تست گوگل میباشد تا بتواند اخلاق و رفتار مخاطبان را بسنجد و در غایت منزلت حقیقی را برای شما در لحاظ بگیرد. جابه‌جایی فعلا که در میان رده‌های متعدد در کاغذ SERP واقعه میفتد به موقعیت رقص تشبیه گردیده و به همین برهان از آن تحت عنوان Google Dance خاطر می گردد.

رقص گوگل

آیا رقص گوگل یکی‌از الگوریتم‌ های گوگل میباشد؟
یکی‌از بحران‌ترین سوال های سال‌های اخیر همین میباشد که آیا گوگل دنس را می بایست یک کدام از الگوریتم‌های معرفی گردیده بوسیله این موتور کاوش بدانیم یا این که نه. سوالی که همچنان ایده ها مختلفی را در‌پی دارااست، بعضی از منابع و کارشناسان حرفه ای و کارشناس در حوزه seo معتقدند Google Dance خصوصیت‌های بدون نقص یک الگوریتم را ندارد و نمی‌توانیم اینگونه عنوانی را برای آن در لحاظ بگیریم. البته برخی دیگر آن را یک الگوریتم ناشناخته می دانند که اهمیت متعددی دارااست.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 14:34

گوگل معمولا هر روز یک یا این که  آموزش سئو در مشهد تعدادی تغییر و تحول در الگوریتم های خویش اعمال میدهد تا بتواند نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات شایان توجه و گران قدر نیستند ولی به ما امداد می نمایند حالت کاوش را بیشتر از پیشین بهبود ببخشیم. گهگاه از وقت ها آپدیتی ممکن میباشد بیشتر از دیگر آپ تو دیت ها شایان توجه باشد. اینگونه به روز هایی که اصلی می‌باشند را پذیرش میکنیم و داده ها موردنیاز وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا این که دیگرافراد را در اختیارشان میگذاریم. مثلا هنگامی به روز سرعت را ارائه کردیم، پیشنهاد ها و راهکار هایی هم برایش داشتیم. یک‌سری توشه در سال در الگوریتم های کاوش و سیستم هایمان تغییرات اساسی تولید می‌کنیم. به‌این به روز ها، به روز های هسته می‌گوییم. اینگونه آپ تو دیت هایی به نحوی پباده سازی گردیده اند که مارا مطمئن می‌سازند ماموریت خویش یعنی نماد دادن محتوای دارای ربط و دارای اعتبار برای جستجوکنندگان را به صدق جاری ساختن میدهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن میباشد بر روی Google Discover هم اثر بگذارد. اینگونه به روز هایی را خودمان پذیرش می‌کنیم زیرا تاثیرات قابل توجهی بر روی وبسایت ها ساخت می نمایند. برخی از وب سایت ها ممکن میباشد در حین این به روزرسانی ها متوجه ارتقا یا این که کاهش جايگاه یا این که ترافیکشان شوند. وب سایت هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند درپی راهکار برطرف کردن نقص‌ خواهند بود. به همین خیال و خاطر همت میکنیم شایسته ترین چاره ها را ارائه دهیم تا مبتلا نقص‌ نشوند و شغل های نادرست اجرا دهند. در برخی از موردها هم ممکن میباشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 116 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 14:42

در کل پنج فرمان اصلی در پوشه robots.txt وجود داراست آموزش سئو در مشهد که درپی با آنان آشنا خواهید شد:

فرمان user-agent
فرمان user-agent به تنهایی نمی‌تواند یک امر بدون نقص باشد، بلکه بایستی در کنار یک کدام از سه فرمان بعدی مصرف شود. این امر نوع رباتی که می بایست از امرها بعدی اطاعت نماید را مشخص و معلوم می‌نماید.
مثلا در حالتی که قصد داشته باشید برای ربات‌های گوگل دستوری صادر فرمائید، اسم ربات‌های گوگل (googlebot) را می‌نویسید. هم‌اینگونه درصورتی که امر برای مجموع ربات‌هاست می بایست در مقابل user-agent: از آرم ستاره (*) مصرف شود.

امر disallow
پس از اینکه ربات‌های موردنظر معلوم شدند، وقت آن میباشد تا برایشان فرمان صادر خواهد شد. امر disallow در معنای «اذن ندادن» میباشد. به این ترتیب طبعاً بایستی صفحاتی را که ربات ذکر شده نباید کرول نماید (بخزد) را در مقابل آن نوشت. دقت داشته باشید که روت دامین نباید نوشته خواهد شد و تنها بعداز اسلش را بنویسید. نکته دیگر این‌که، در حالتی که قصد دارید تعدادی برگه را disallow فرمائید، بایستی یک‌سری فرمان disallow بنویسید. به نمونه پایین اعتنا فرمائید:
User-agent: *
Disallow: /products/content/
Disallow: /local/enterprise/confirm
Disallow: /researchtools/ose/
Disallow: /page-strength/*
Disallow: /thumbs/*

فرمان allow
امر allow در معنای اذن دادن میباشد و همان گونه که پیش گویی می‌زنید به ربات‌های معین‌گردیده اذن می دهد صفحاتی را که در مقابل این امر نوشته می گردند بخزند.
اما تایپ کردن این فرمان ضرورتی ندارد؛ چراکه ربات‌ها به طور پیش‌فرض تک تک صفحه های وبسایت را میخزند. با این حالا بعضا وبمستران برای تأکید بر بعضا صفحه ها سایتشان، از امر allow به کار گیری می‌نمایند. شیوه به کار گیری از فرمان allow نیز دقیقاً مانند امر disallow میباشد.

امر crawl-delay
این فرمان قادر است بر سرعت بار گذاری صفحه ها سایتتان اثر بگذارد. بدین ترتیب سرعت تارنما به جهت ورود خیل‌عظیم خزنده‌ها کاهش پیدا نمی‌نماید. شما میتوانید عددی را در مقابل این فرمان تایپ فرمائید. این عدد نشانه می دهد که ربات‌های رقم خورده بایستی به آن مقدار ثانیه حوصله کرده و بعد از آن تارنما را بخزند. ولی اعتنا داشته باشید که‌این امر برای ربات‌های گوگل اثر ندارد.

امر sitemap
در مقابل این فرمان بایستی نشانی وب سایت مپ را وارد نمایید. این فرمان نیازی به فرمان user-agent ندارد.

بیشتر بخوانید: ریدایرکت چه میباشد؟ | با گونه های redirect ها آشنا گردید

امرها قابل پشتیبانی در فولدر robots.txt

یک پوشه Robots.txt می بایست دربردارنده چه چیزی باشد؟
معمولاً درین پوشه، در شرایطی که وب سایت وردپرسی باشد، صفحه ها /wp-admin/ و /readme.html/ که دربردارنده داده ها ورژن وردپرس شماست و هم‌اینگونه کاغذ پلاگین‌ها /plugins/ می بایست disallow شوند. هم‌اینگونه نشانی sitemap را در‌این فولدر تمجید می‌نمایند تا خزنده‌های گوگل رده صفحه ها متفاوت وب سایت را پیدا نمایند. موردها گفته‌گردیده از ضروریات ایجاد کرد یک فولدر robots میباشد؛ البته شما می توانید سازه بر نیاز خویش هر فایلی که گرایش دارید را disallow کرده و یا این که برای تأکید پوشه‌های ضروری را allow نمائید.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 99 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 14:03

PBN در واقع مخفف Private Blog Network آموزش سئو در مشهد یا این که کانال محرمانه وبلاگ میباشد که به جهت ماهیت به کارگیری برای لینک و پیوند ‌سازی به آن کانال سری پیوند سازی نیز گفته می‌گردد. این کانال دربرگیرنده تعداد متعددی اینترنت‌تارنما دارای اعتبار میباشد که برای اخذ بک پیوند به سمت وبسایت پول‌ساز شما آیتم به کار گیری قرار می گیرد تا بتوانید در نتیجه ها گوگل درجه بالاتری کسب فرمائید. مراد از وبسایت پول‌ساز اینترنت‌سایتی میباشد که درپی به دست آوردن مرتبه برای آن می باشید، یعنی سایتی که حقیقتا برای شما پول‌سازی می‌نماید. در واقع پیوند‌هایی که از وبسایت‌های PBN میگیرید بخشی از کانال محرمانه وب لاگ شماست. یک نکته بسیار مهمی که می بایست به آن اعتنا نمائید این میباشد که هرکدام از وب سایت‌های PBN به هرگز به یکدیگر متصل نیستند. در واقع ایده اساسی پشت کانال محرمانه پیوند سازی این میباشد که‌این وبسایت‌ها هیچ ارتباطی با هم ندارند و در سود لینک و پیوند‌سازی ساخت‌و‌ساز گردیده طبیعی به حیث میرسد.

کانال خصوص پیوند سای یا این که PBN

مضمون‌ PBN از چه هنگامی در بهینه سازی مطرح گردیده است؟
این‌طور تصور میشود که کانال محرمانه لینک و پیوند‌سازی مورد جدیدی میباشد و در سال‌های اخیر گزینه استعمال قرار گرفته میباشد. ولی احتمالا اسم مزرعه لینک و پیوند (Link Farm) را شنیده‌اید. PBN نیز یکی‌از اشکال مزرعه لینک و پیوند میباشد که در واقع از سال 1999 در دنیای بهینه سازی مطرح شد. از آنجایی که یک‌سری سال پیشین قضیه اخذ تعداد متعددی بک‌پیوند فارغ از در حیث دریافت کردن کیفیت اهمیت متعددی داشت، خیلی‌ها دنبال این طریق می‌رفتند و سعی می‌کردند با تولید اشکال بلاگ، تصویب تارنما در دایرکتوری‌های متعدد و تبادل پیوند بتوانند بک‌لینک و پیوند‌های بیشتری بگیرند. البته به جهت زیاد شدن لینک و پیوند‌سازی اسپم، پراکندگی موضوعات و بی‌کیفیت بودن پیوند‌های دریافتی، گوگل تصمیم گرفت الگوریتم Page Rank را معرفی نماید.

عوارض اساسی تشکیل داد PBN چه می باشد؟
با اینکه صحبت و حدیث در خصوص کانال محرمانه لینک و پیوند سازی زیاد میباشد و ایراداتی نیز به استعمال از آن و مزرعه پیوند وارد میگردد، اما کارشناسان seo به عوارض تحت سراغ این طرز می روند:

می توانید منابع پیوند‌سازی را در اختیار گرفتن فرمائید: هنگامی که بتوانید به طور ظریف و بی نقص تارنما‌هایی که برای شما بک‌پیوند می سازند در دست گرفتن نمائید، بعد از آن خاطر‌تان از بابت کیفیت لینک و پیوند‌های دریافتی، ساخت‌و‌ساز تمرکز محتوایی، کاهش اعتبار و اشتباهات احتمالی از سوی رقبا شل خواهد بود.
می توانید روی دامنه‌های آزاد و دارای اعتبار تمرکز نمائید: در حین روز دامنه‌هایی می‌باشند که آزاد می شوند و اعتبار نیکی دارا هستند. به این ترتیب برای اینکه بخواهید روی تارنما‌های مربوط به اعتبار خیلی بالا متمرکز گردید، میتوانید تعداد متعددی دامنه و وبسایت آزاد گردیده با موضوعات دارای ارتباط به شغل خودتان گزینش فرمائید.
قابلیت ایده ها و گفت‌و‌گو ریلکس‌خیس می گردد: در صورتی‌که به‌طور بی واسطه بخواهید از وبسایت‌های دارای اعتبار بک‌لینک و پیوند بگیرید بایستی فرایندهای مشقت را پشت راز بگذارید و از سوی دیگر به جهت تعاملات جان دار نمی‌تواند به‌طور لایق روی اخذ لینک و پیوند‌ها و کیفیت محتوا آنالیز داشته باشید.
چرا نباید به تفکر تشکیل داد PBN باشیم؟
تصور اکثری از یوزرها بر این میباشد که کانال محرمانه لینک و پیوند سازی منفعت متعددی داراست و احتمالا آن را در حق تقدم عمل خویش قرار میدهند تا بتوانند وسعت متعددی از لینک و پیوند را اخذ نمایند. البته خیر‌صرفا این طرز بوسیله گوگل تحت عنوان بهینه سازی کلاه سیاه شناخته گردیده و شمارا جریمه می‌نماید، بلکه عوارض دیگری وجود دارااست که سبب می گردد از تشکیل داد PBN پشیمان گردید. مطالعه نوشته‌علمی "خرید بک لینک و پیوند و جریمه شدن تارنما شما بوسیله گوگل" توصیه میشود.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 14:27

فروشگاه‌داران ویترین خویش را خوشگل می‌چینند آموزش سئو در مشهد و مبالغ هنگفتی برای چیدمان هزینه می‌نمایند تا مردمی که در اکنون عبور از جلوی ویترین می‌باشند، اندکی درنگ نمایند و جلوی فروشگاه‌شان نا مرتب خواهد شد. نامرتب بودن ورودی فروشگاه در معنای رونق داشتن تجارت میباشد و خودش تبلیغی برای دکان به حساب آورده می شود. کسب و شغل های اینترنتی هم از این قاعده مستثنا نیستند؛ دوست دارا هستند مدام ارتقاء ورودی گوگل داشته باشند و یوزرها برای آمدن به سایتشان صف بکشند.

این نمونه، به خیر نماد دهنده تاثیر « ارتقاء ورودی گوگل » میباشد که در اصطلاح «ترافیک» نیز نامیده میگردد. امروزه مشتری ها در صفحه های جستجوی گوگل در پی فروشگاه ها میگردند و صاحبان وب سایت‌ها و کسب و امور برای بالا بردن ورودی گوگل، با همدیگر رقابت می‌نمایند تا قاپ یوزرها را بربایند.

ارتقا ورودی گوگل

چرا ارتقا ورودی وب سایت اهمیت داراست؟
حدود ۸۵ درصد جستجوهای اینترنتی از روش موتور کاوشگر گوگل اعمال میگردد و اکثر وقت ها یوزرها اینترنتی، گوگل را مرجع اینترنتی جواب به سوالهای خویش میدانند؛ به همین خیال و خاطر، اهمیت ارتقاء ورودی از روش گوگل معنادار میباشد. گوگل برای سفارش دادن تارنما های گوناگون به یوزرها، سیستم امتیازدهی ویژه ای دارااست. معیارهای گوگل برای درجه بندی وبسایت ها مختلف میباشد و حدود ده ها ربات به طور روزمره فی مابین صفحه های اینترنتی میگردند تا داده ها را ایندکس نمایند. ربات های گوگل به موضوعات مختلفی میپردازند؛ مانند در اختیار گرفتن کیفیت مطالب تولیدشده به صورتی که مطالب نسخه برداری نباشند، مطالب مربوط به مورد باشند و در مقطع مجال های معین، به روز شوند. همینطور کیفیت ساخت سایت و اجرای درست کدها از سایر فاکتورهای مد لحاظ گوگل برای امتیازدهی میباشد. در شرایطی که که هرمورد از این مورد ها از استانداردهای گوگل تحت خیس باشد، گوگل وب سایت شمارا دارای اعتبار تلقی نکرده و در حاصل کاوش ظواهر نمی‌نماید.

انگیزه آلرژی زیاد گوگل، معیار اهمیت مخاطب میباشد. گوگل دوست ندارد وقت استفاده کننده فی مابین جستجوهای اینترنتی هدر برود و دوست داراست شایسته ترین جواب را به مخاطب بدهد. به همین خیال و خاطر، معیار «ورودی» وبسایت ها را معیاری برای دارای اعتبار بودن تارنما در لحاظ می گیرد. وقتی که یوزرها با سرچ کردن لغت ها کلیدی مشخصی وارد یک وبسایت میشوند و محتوای مورد نیاز خویش را از ان وبسایت اخذ می‌نمایند، از نگاه گوگل «ورودی» پیش آمده میباشد. ارتقا ورودی در گوگل به معنای آن میباشد که گوگل آن تارنما را دارای اعتبار محاسبه می‌نماید و لینک و پیوند تارنما را به باقی کاربرها نیز آرم میدهد؛ بنابراین بالا رفتن ورودی گوگل رخداد میفتد.

ارتقاء ورودی گوگل بر سکو وب سایت شما در وب سایت الکسا نیز تاثیر میگذارد. الکسا کهن ترین و پر اسم و رسم ترین تارنما منزلت بندی وب سایت های دنیا و نظارت آمار بازدید وبسایت شناخته می‌گردد. داشتن سکو بهتر در گوگل و وصال به کاغذ اولیه گوگل ، در مرتبه الکسای شما نیز موءثر خواهد بود.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 14:03

به صورت خلاصه، محتوای مدام سبز، آموزش سئو در مشهد محتوایی میباشد که همواره مطلوب و دارای ارتباط باشد و متعلق به مجال نباشد. این نوع محتوا حتی بعداز دوران وقتی وقتگیر از مجال تکثیر همچنان دوستداشتنی می باشند و برای وب سایت ترافیک می آورند. محتوای مدام سبز همان طور که از اسمش معین میباشد، محتوایی میباشد که همواره برای استفاده کننده طراوت داراست. تاریخ مصرف ندارد. اصطلاح مدام سبز ممکن میباشد برای اشخاص بازاریاب پاره ای غریبه رسد، ولی چیزی که مدام سبز میباشد یعنی همواره زنده و استوار میباشد و در حالت متعدد نیز استوار میماند. به علاوه این نوع محتوا یک محتوای بهینه سازی گردیده نیز می‌باشد. یعنی کل استانداردهای بهینه سازی در آن رعایت گردیده‌است. اولی شرط برای اینکه یک محتوا مدام سبز باشد، این میباشد که موضوعی مدام سبز داشته باشد. یعنی موضوعی که در گذر فرصت نخ نما نشود و همچنان برای وبسایت ترافیک بیاورد. موضوعاتی مانند چه‌گونه وزن معدود کنیم، یا این که به چه شکل کیک بپزیم همواره در گوگل کاوش میشوند. بدین ترتیب یک مسئله مدام سبز می‌باشند.

محتوای مدام سبز

ایجاد محتوای سبز چه مزایایی دارااست؟
از آنجایی که محتوای مدام سبز همواره طراوت دارااست و برای وبسایت ترافیک به هم پا می آورد، به این ترتیب تاثیر متعددی بر استراتژی بازاریابی محتوایی تارنما میگذارد. البته ساخت‌و‌ساز ترافیک و آوردن ورودی‌های تازه به وبسایت صرفا مزایای ساخت محتوای سبز نیستند. در‌این قسمت به صورت خلاصه مزایای ایجاد محتوای سبز را شرح میدهیم.

روی سئوی وب سایت تاثیر دارااست

محتوای مدام سبز مطابق استانداردهای seo و استراتژی‌های آن میباشد. شما در محتوای مدام سبز در خصوص یک مورد مدام سبز می‌نویسید، ولی می توانید از عبارات و لینک و پیوند‌هایی استعمال فرمائید که کاربر را به صفحه های دیگر هدایت نماید. به علاوه، محتوای مدام سبز، بانس ریت تارنما را کاهش میدهد و استفاده کننده بازه مجال بیشتری در وبسایت میماند.

در وقت گیر دوران ارزشمند میباشد

قیمت یک محتوای مدام سبز در گذر مجال نادر نمی شود، از هنگامی که در تارنما منتشر ‌می شود برای بهینه سازی و پرورش تارنما شما اثرگذار میباشد. در حالی که محتواهای فصلی یا این که متعلق به مجال صرفا در یک زمان کوتاه بازه زمانی برای تارنما ورودی میاورد و جست و جو میشوند. به عنوان مثال کادو سال جدید صرفا در در حدود سال جدید جست و جو ‌میگردد، براین اساس یک مورد مدام سبز وجود ندارد.

اعتبار وب سایت را ارتقاء میدهد

محتوای مدام سبز به نیازی جواب می دهد که همواره وجود داراست. براین اساس زمانی یوزرها واژه و کلمه کلیدی مدام سبز را در گوگل جست و جو می‌نمایند و وارد وب سایت شما میگردند، در آن مسئله خاص به شما پشت گرمی می‌نمایند. احتمال اینکه همینطور مخاطبی وارد قیف فروش شما گردیده و تبدیل به مشتری خواهد شد، بیشتر از سایر یوزرها میباشد. بدین ترتیب با نشر محتوای مدام سبز، مارک و بیزنس خویش را در ذهن عموم ثبت ‌می کنید.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:25

در یک تعریف‌و‌تمجید همگانی به دسته ای  آموزش سئو در مشهد از فرمان العمل ها و فرمول هایی که با لهجه رسا و ظریف به یار جزئیات ما یحتاج و به طور قدم به قدم به سیرتکامل انجام گردیده باشند که غرض خاصی را دنبال نمایند و استارت و نقطه پایان آن ها نیز معلوم باشد، الگوریتم گفته می گردد.

الگوریتم گوگل چه است؟
الگوریتم های گوگل برای سئو و seo در گوگل گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. فرآیندی که موتور های گوگل مبنی بر آن تجزیه و بررسی وبسایت ها را اعمال میدهند. الگوریتم های گوگل مشتمل بر معادلات متفاوت و گوناگون و تابع میباشد که برای مخاطب اکران داده خواهد شد. خزنده موتور های کاوش تمامی داده ها و اطلاعات را گرد آوری کرده و ذخیره و مراقبت می کند. در واقعیت اگوریتم ها به صورت ریاضی می‌باشند که محتویات و داده ها به وسیله آن‌ها طبقه بندی می‌گردد تا‌وقتی‌که به‌این اطلاعات مخاطب احتیاج داشته باشد.

بیشتر بخوانید : معرفی ابزارهای کاربردی گوگل

معرفی الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل کدام ها می‌باشند؟
الگوریتم های گوگل به دو تیم تقسیم میشوند، الگوریتم های مهم که در واقع جز هسته مهم گوگل می باشند و مبتنی بر پارامترهای متعدد تارنما های اینترنتی را درجه بندی می نمایند و الگوریتم هایی که به طور جانبی برای شناسایی وب سایت های اسپم و یا این که بهبود نتیجه ها کاوش و سئو پرس و جوهای یوزرها استعمال میگردند، بعضا از الگوریتم های مجموعه دوم عبارتند از:

الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم گورخر
الگوریتم کبوتر
الگوریتم Page Layout
الگوریتم رنک برین
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم mobilegeddon
هر یک از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اعمال در میاورند و نکاتی برایشان حائز اهمیت میباشد، در پایین به توضیح هرمورد ازالگوریتم های بالا می‌پردازیم:

بیشتر بخوانید : معرفی شایسته ترین ابزارهای seo وبسایت

گوگل پاندا

1- الگوریتم پاندا / خصوصیت‌های شخصیتی : آهسته/کریم/کتاب‌خوان
پانداها شخصیت آهسته و کتاب‌خوانی دارا هستند، براین اساس به راحتی می توانید فکر کنید روزمره تعداد متعددی پاندا در درحال حاضر قرائت محتوای اینترنت‌تارنما شما میباشند. آن ها آحاد مطالب را به توجه میخوانند و کیفیت محتوا به شدت برایشان اهمیت دارااست و دیگر نمی‌‌خواهد شد مثل گذشته با ستون کردن کلمه ها کلیدی در یک متن، پانداها را فریب اعطا کرد. آنها به خیر و خوبی می توانند یک متن اثرگذار را از یک متن ضعیف تفکیک نمایند، میتوانند کاری نمایند که هیچ کاربری پایش به یک وبسایت بی‌کیفیت کشیده نشود زیرا آن ها محتوایی را که دوست ندارند، به کسی معرفی نمی کنند.

مطلقا بارها و بارها این را شنیده اید که در وب مطالب به راحتی اسکن میشود و در سایتی دیگر قرار می‌گیرد. عالی این فعالیت فرایند seo را مبتلا مشکل می‌کرد و تارنما های کیفیت عالی و تیم اولیه حقیقتا بین انبوهی از وبسایت ها ناپدید می شدند و مقام خاصی نداشتند. تا اینکه الگوریتم پاندا به امداد آنان شتافت. بدین شکل که خزنده های این الگوریتم همیشه پیرو مطالب و محتوای تیم اولیه میباشد و دیگر وب سایت ها را که مطالب را نسخه برداری می نمایند را شناسایی و از لیست کاوش حذف می نماید.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:55